Draugaukime
Apklausos

Kaip vertinate mūsų paslaugas?

Apklausos rezultatai

Kraunasi ... Kraunasi ...
Gamtosauginė mokykla
Gamtosauginė mokykla
STEAM iššūkis. Idėja daugiau sužinoti apie namų statymą, kilo, kai vienas berniukas ėmė pasakoti, kaip tėtis stato gyvenamąjį namą sode. Pokalbio metu su ugdytiniais aiškinomės, kam žmonės statosi namus? Atsakymų daug: kad turėtų pastogę nuo lietaus, karščio, vėjo, šalčio ir būtų saugūs.
Tikslas – pagaminti namelį iš įvairių buityje atliekamų popierinių dėžių. Namuose ugdytinių šeimos, pasitelkdamos savo fantaziją, kūrybinius gebėjimus, kūrė gyvenamuosius namus.
STEAM patirtis:
Gamtos mokslai. Vaikai iš pagamintų namų kūrė miestą. Gatvėse eismą reguliavo šviesoforas, kuriose riedėjo ir jų pačių konstruoti automobiliai.
Technologijos. Ugdytiniai kartu su tėveliais ieškojo informacijos internete, kaip atrodo namo projektas. Aptarė, kiek ir kokių priemonių reikia, kad pavyktų pastatyti namą. Pastatytus namus vaikai fotografavo planšetėmis.
Inžinerija. Veiklos metu vaikai susipažino su inžinieriaus darbu. Su tėvais aptarė namo projektą, išsiaiškino, kad namas turi pamatus, sienas, stogą, kaminą. Išbandė įvairias statybines medžiagas: ploną ir storą popierių, popierinius ritinėlius, medinius dantų krapštukus, šiaudelius ir akmenėlius. Lygino, kuri medžiaga labiau tinkama statybai, yra tvirtesnė ir patvaresnė.
Menai. Konstruodami ir statydami vaikai drąsiai įgyvendino savo kūrybinius sumanymus. Išradingai naudodamiesi įvairiomis medžiagomis ir daiktais jie žaismingai kūrė savo svajonių namus. Domėjosi ir įtvirtino spalvų pavadinimus, kuriomis dažė namų sienas, stogą, langus.
Matematika. Statydami ir žaisdami su nameliais vaikai skaičiavo langus, duris, sienas, plytas, kaminus. Matavo namų plotį ir aukštį. Įtvirtino geometrinių formų pažinimą. Įtvirtino sąvokas: aukštas – žemas, mažas – didelis, platus – siauras.
STEAM projektą ,,Namai namučiai“ pristatėme įstaigos bendruomenei.
Veiklą vykdė 7-os grupės mokytojos Jolantos, tėvai ir ugdytiniai.