Puoselėti visas vaiko galias, lemiančias vaiko asmenybės vystymąsi ir jo integracijos į visuomenę sėkmę. Gerinti ugdymo(si) kokybę, užtikrinant kiekvieno vaiko poreikių tenkinimą.
- Ugdymo(si) turinį sieti su dienos ir metų ritmu.
- Užtikrinti veiklos turinio pagal kompetencijas vientisumą.
- Sieti etninį ugdymą ir Valdorfo pedagogiką su natūraliu vaiko gyvenimu įstaigoje, sudaryti sąlygas etninei vaikų saviraiškai.
- Siekti integracinio ugdymo sričių tarpusavio ryšio.
- Kurti aplinką, tenkinančią prigimtinius vaiko poreikius, padedančią atsiskleisti ir ugdytis jo gebėjimams.
- Ugdymo(si) turinį grįsti artima mūsų krašto, Žemaitijos regiono žmonių pasaulėjauta: tautosaka, tautodaile, ritualais, kraštovaizdžiu.
- Prioritetą teikti laisvam kūrybiniam žaidimui.
- Atsižvelgti į kiekvieno vaiko raidą, pagrįstą vystymosi tarpsnių ypatumais.