Menu Close

Priešmokyklinis ugdymas

Priešmokyklinis ugdymas organizuojamas pagal 2022 m.  patvirtintą „Priešmokyklinio ugdymo bendrąją programą“.
Priešmokyklinio ugdymo(si) pedagogai siekia padėti vaikui įgyti kasdieniam gyvenimui bei sėkmingam ugdymui(si) mokykloje būtinų kompetencijų, kurių pagrindas – jau turimų vertybinių nuostatų, įgytų gebėjimų ir įgūdžių bei patirties plėtojimas. Šių vaiko kompetencijų plėtojimas sukuria sėkmingo ugdymo(si) mokykloje prielaidas, stiprina pasitikėjimo savimi ir savo jėgomis jausmą. Priešmokyklinis ugdymas – naujos galimybės vaikui kaupti naują ir plėtoti anksčiau įsigytą patirtį. Priešmokyklinio ugdymo tikslas – laiduojant vaiko asmenybės skleidimąsi, ugdyti aktyvų, savimi ir savo gebėjimais pasitikintį, stiprią pažinimo motyvaciją turintį vaiką, sudaryti prielaidas tolesniam sėkmingam ugdymui(si) mokykloje.

 

PRIEŠMOKYKLINIO UGDYMO METODINĖ MEDŽIAGA

Patirčių erdvės. Rekomendacijos priešmokyklinio ugdymo pedagogui

Patarimų rinkiniai – tai įdomių, šiuolaikiškų, į 5–6 m. vaikų iniciatyvas orientuotų projektinių veiklų grupėje ir kitose erdvėse pasiūlymai, padėsiantys vaikams augti ir bręsti kaip asmenybėms, išsiugdyti kompetencijas, numatytas priešmokyklinio ugdymo programoje.

Rinkinį sudaro 5 leidiniai:

Rekomendacijos priešmokyklinio ugdymo pedagogams I knyga

Rekomendacijos priešmokyklinio ugdymo pedagogams II knyga 

Projektų metodas

STEAM priešmokykliniame amžiuje

Informatinis mąstymas priešmokykliniame amžiuje

 

Aktualūs pasikeitimai Priešmokyklinio ugdymo tvarkos apraše

Skip to content