Priešmokyklinis ugdymas organizuojamas pagal 2022 m. patvirtintą „Priešmokyklinio ugdymo bendrąją programą“.
Priešmokyklinio ugdymo(si) pedagogai siekia padėti vaikui įgyti kasdieniam gyvenimui bei sėkmingam ugdymui(si) mokykloje būtinų kompetencijų, kurių pagrindas – jau turimų vertybinių nuostatų, įgytų gebėjimų ir įgūdžių bei patirties plėtojimas. Šių vaiko kompetencijų plėtojimas sukuria sėkmingo ugdymo(si) mokykloje prielaidas, stiprina pasitikėjimo savimi ir savo jėgomis jausmą. Priešmokyklinis ugdymas – naujos galimybės vaikui kaupti naują ir plėtoti anksčiau įsigytą patirtį. Priešmokyklinio ugdymo tikslas – laiduojant vaiko asmenybės skleidimąsi, ugdyti aktyvų, savimi ir savo gebėjimais pasitikintį, stiprią pažinimo motyvaciją turintį vaiką, sudaryti prielaidas tolesniam sėkmingam ugdymui(si) mokykloje.
PRIEŠMOKYKLINIO UGDYMO METODINĖ MEDŽIAGA
Patirčių erdvės. Rekomendacijos priešmokyklinio ugdymo pedagogui
Patarimų rinkiniai – tai įdomių, šiuolaikiškų, į 5–6 m. vaikų iniciatyvas orientuotų projektinių veiklų grupėje ir kitose erdvėse pasiūlymai, padėsiantys vaikams augti ir bręsti kaip asmenybėms, išsiugdyti kompetencijas, numatytas priešmokyklinio ugdymo programoje.
Rinkinį sudaro 5 leidiniai:
Rekomendacijos priešmokyklinio ugdymo pedagogams I knyga
Rekomendacijos priešmokyklinio ugdymo pedagogams II knyga
STEAM priešmokykliniame amžiuje
Informatinis mąstymas priešmokykliniame amžiuje