Tikslas: išsiaiškinti, kaip skamba tušti skirtingos formos, dydžio stikliniai indai ar pasikeičia jų skambėjimas pripylus vandens; kaip skiriasi garsas grojant metaline, plastikine ir medine lazdele, pučiant per šiaudelį, kurti vandens muziką.
Muzika, kaip „klausos priemonė“, gali padėti vaikams mokytis gamtos mokslų, technologijų, inžinerijos ir matematikos dalykų, tuo pačiu ugdant įgimtą muzikos gebėjimą.
Su vaikais aptarėme vandens savybes, analizavome kodėl vanduo stikliniame inde skaidrus, o ežere, upėje neskaidrus, pylėme skirtingą vandens kiekį į indus, išsiaiškinome, kad grojant skirtingų rūšių lazdelėmis, skiriasi ir garsas, garso stiprumas, tembras. Pasitelkiant medžiagas iš gamtos akmenį, medį ir šiaudelį kūrėme vandens muziką.
Informaciją pateikė meninio ugdymo mokytoja Diana Varapnickienė