Mokymai „STEAM pasakose. Nuo idėjos iki įgyvendinimo“, kurie vyko Šiaulių miesto švietimo centre, paskatino mokytoją Reda Zibertienę pabandyti Steam veiklas derinti su pasakų perteikimu vaikams. 8 gr. ugdytiniai su išmaniuoju telefonu skanavo QR kodus, apžiūrėjo paveikslėlius ir bandė atspėti, kokios pasakos šie veikėjai. Po kodais slėpėsi pasakos „Vilkas ir septyni ožiukai“ personažai. Pasiklausę pasakos, jie iš veltinio medžiagos ir juostelių pasigamino krepšelį. O paskui spėjo, skaičiavo, kiek obuolių gali tilpti krepšelyje. Galiausiai spėjimą patikrino ir nustatė, kas buvo arčiausiai tiesos.
Bediskutuojant apie pasaką iškilo klausimas – o kokie vilko dantys? Reikiamos informacijos vaikai susirado internete, kad vilko dantys masyvūs ir stiprūs, iltys – ilgos. O tada pasipylė klausimų lavina, o kokie dantys kiškio, banginio, lapės, krokodilo… Sužinoję, kokius dantis turi plėšrūnai, ikimokyklinukai pasidarė iš panaudoto jogurto indelio gyvūnų dantis ir mėgdžiojo gyvūnus.
Idėja integruoti STEAM veiklas į pasakų sekimą buvo įgyvendinta sėkmingai. Ikimokyklinukai lavino matematinius, informacinių technologijų įgūdžius, patyrė daug teigiamų emocinių reakcijų: susidomėjimo, nuostabos, žingeidumo.
Informacija mokytojos Redos Zibertienės