2 grupė prisijungė prie 10 grupės organizuojamo projekto ,, Pasakose gyvena STEAM”. Ugdytiniai klausėsi sekamos pasakos ,, Šaknų žmogučiai”. Pavasarį žemė ,, iškvepia”, gamta pasipuošia įvairiaspalvėmis gėlėmis. Iškilo keletas klausimų: kaip pasidaryti ,, gėlių pievą kitaip? kaip pasigaminti gėlių ir padovanoti jas mamai Motinos dienos proga, kad ji taip greit nenuvystų?
STEAM veikla:
S (mokslas): ugdytiniai pažindami gėles, jas tyrinėjo savo pojūčiais: pamatė, uostė, lietė. Turtino žinias apie gėles, jų įvairovę, tikroviškumą, aptarė dydžio sąvokas, spalvingumą, sužinojo pavadinimus, jų sandarą, turėjo galimybę išskirti ir įsiminti augalo dalių pavadinimus ( šaknys, stiebas, lapai, žiedas). Buvo naudojamas padidinimo stiklas lupa. Aiškinosi, kokių sąlygų reikia, kad jos augtų? Susipažino su vabalais, aiškinosi, kokia jų nauda augalams?
T (technologija): multimedia-vaizdo įrašo žiūrėjimas kaip skamba ,, gėlių šokis?”. Lavinamas skambėjimo pojūtis, estetinis suvokimas.
E ( inžinerija): sukonstravo širmą pasakos vaidinimui, kartu su mokytojomis kūrė ,, šaknų tetą” ( naudojo kartoną, spalvotas medžiagas, tvirtinimui vielutes).
M ( menai): iš antrinių žaliavų kūrė gamtos gėlių vazas, jas spalvino, puošė iš namų atsineštomis gėlėmis, pasidarė narcizus, tulpes ir padovanojo savo mamai.
M ( matematika): su skaičių trafaretais skaičiavo gėlių žiedus.
Pasidaryta ,, gėlių pieva kitaip…”nuskaidrino ugdytinių veidus nuoširdžia šypsena. Štai aktoriai, mažieji žiūrovai ir mūsų pavasarinė pasaka ,, Šaknų žmogučiai”.
Informaciją pateikė mokytoja Dainora Šakinienė.